Necesítanse voluntarios!

Publicada en Publicada en Noticias

Quedan menos de 15 días para que comece o VIII Feirón Medieval dos Andrade e como todos sabedes, este ano, debido á falta de tempo e recursos humanos, atopámonos na tesitura de pedir a colaboración de todo aquel que queira botar unha man.

Necesitamos voluntarios maiores de 18 anos para botarnos unha man durante os días do Feirón Medieval, 30 de xuño e 1 e 2 de xullo, en diversas tarefas, como  proporcionar asesoramento ao público desde a caseta de información, facer de guía para os grupos de animación e outras tarefas por determinar.

Todos os interesados que nos queirades axudar podedes deixase os vosos datos (nome, apelidos e teléfono) no Rexistro do Concello ou enviar os seus datos a través da sección CONTACTO da nosa web (http://feironmedievalpontedeume.es/contacto) indicando no asunto a palabra VOLUNTARIOS.

Sen colaboración veriámonos abocados a prescindir de diversas tarefas que aportan moito ao bo devir do noso evento.

Moitas grazas aos que poñades o voso gran de area. Para nós é moito! 🙂

Texto en Español

Quedan menos de 15 días para que comience el VIII Feirón Medieval dos Andrade y como todos sabéis, este año, debido a la falta de tiempo y recursos humanos, nos encontramos en la tesitura de pedir la colaboración de todo aquel que quiera echar una mano.

Necesitamos voluntarios mayores de 18 años para echarnos una mano durante los días del Feirón Medieval, los días 30 de junio y 1 y 2 de julio, en diversas tareas, como  proporcionar asesoramiento al público desde la caseta de información, hacer de guía para los grupos de animación y otras tareas por determinar.
 
Todos los interesados que nos queráis ayudar podéis dejara vuestros datos (nombre, apellidos y teléfono) en el Registro del Concello o enviar sus datos a través de la sección CONTACTO de nuestra web (http://feironmedievalpontedeume.es/contacto) indicando en el asunto la palabra VOLUNTARIOS.
 
Sin colaboración nos veríamos abocados a prescindir de diversas tareas que aportan mucho al buen devenir de nuestro evento.
 
Muchas gracias a los que pongáis vuestro granito de arena. ¡Para nosotros es mucho! 🙂

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *