Reunión explicativa sobre distribución e situación de postos

Publicada en Publicada en Noticias

Mañá martes 20 de xuño na Casa da Cultura de Pontedeume realizarase unha sesión informativa sobre as necesidades ocupacionais do VIII Feirón Medieval dous Andrade.

Na mesma explicarase a distribución e situación de postos e atraccións para unha correcta convivencia cos negocios locais, garantindo a transitabilidade dos peóns e asegurando as vías de evacuación e seguridade necesarias.

Na reunión estarán presentes representantes da comisión de festas Feirón Medieval dos Andrade, do Concello de Pontedeume e os encargados da instalación da decoración, postos e atraccións.

Ditas reunións informativas realizaranse ás 16:30 en primeira convocatoria e 20:30 en segunda convocatoria, para facilitar a asistencia de todos aqueles interesados.

 

Texto en Español

Mañana martes 20 de junio en la Casa de la Cultura de Pontedeume se realizará una sesión informativa sobre las necesidades ocupacionales del VIII Feirón Medieval dos Andrade.

En la misma se explicará la distribución y situación de puestos y atracciones para una correcta convivencia con los negocios locales, garantizando la transitablidad de los peatones y asegurar las vías de evacuación y seguridad necesarias.

En la reunión estarán presentes representantes de la comisión de fiestas Feirón medieval dos Andrade, del Concello de Pontedeume y los encargados de instalación de la decoración, puestos y atracciones.

Dichas reuniones informativas se realizarán a las 16:30 en primera convocatoria y 20:30 en segunda convocatoria, para facilitar la asistencia de todos aquellos interesados.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *