San Miguel de Breamo

Publicada en Publicada en Noticias

Acércase o 8 de maio, cita ineludible no calendario eumés, no que celebraremos a primera das dúas romerías de San Miguel de Breamo que se celebran cada ano.

Nesta edición celebraranse os actos e actividades relixiosas habituais, poderemos todos dar as voltas á capela en silencio y poderemos comer e beber con familiares e amigos.

Ademais de contar co ambiente de gaitas e bombas de palenque que todos conocedes, amenizará a xornada o Dúo Aplauso, que realizará unha sesión vermut ás 14:00h e amenizará a romería despois desde as 19:00h. para que todos poidamos bailar sen parar.

Sorteo de xamón:

Nesta edición de maio, realizarase a tradicional venta de rifas para osorteo dun xamón co fin de recaudar fondos para o VIII Feirón Medieval dos Andrade, que se celebra a finales de xuño. O sorteo realizarase ás 20:00h no toldo de Remigio.

Cartel:

Queremos agradecer a Victor Garabana a elaboración do fabuloso cartel un ano máis.

 

Texto en Español
Se acerca el 8 de mayo, cita ineludible en el calendario eumés, en el que celebraremos la primera de las dos romerías de San Miguel de Breamo que se celebran cada año.

En esta edición se celebrarán los actos y actividades religiosas habituales, podremos todos dar las vueltas a la capilla en silencio y podremos comer y beber con familiares y amigos.

Además de contar con el ambiente de gaitas y bombas de palenque que todos conocéis, amenizará la jornada el Dúo Aplauso, que realizará una sesión vermut a las 14:00h y amenizará la romería después desde las 19:00h. para que todos podamos bailar sin parar.

Sorteo de jamón:

En esta edición de mayo, se realizará la tradicional venta de rifas para el sorteo de un jamón con el fin de recaudar fondos para el VIII Feirón Medieval dos Andrade, que se celebra a finales de junio. El sorteo se realizará a las 20:00h en el toldo de Remigio.

Cartel:

Queremos agradecer a Victor Garabana la elaboración del fabuloso cartel un año más.

 

Grazas.

Foto noticia: Ángel Manso

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *