Circular comercio e hostalaría

Publicada en Publicada en Noticias

Achegamos a esta publicación a circular que fixemos chegar nos últimos días, desde o Concello de Pontedeume e a Comisión do Feirón Medieval dous Andrade, á hostalaría e comercio da vila eumesa para expor, en dúas sesións diferentes, a situación na que se atopa a organización do evento.

Con este documento e esta convocatoria, queremos facer palpable a necesidade de colaboración por parte dos convocados, xa que este ano carecemos dos medios económicos e humanos de anteriores edicións.

Sen máis, animamos a hostaleiros e comerciantes a asistir, para tentar entre todos levantar a situación de dificultade na que nos atopamos este ano, ao partir de presuposto cero e estar a falta de pouco máis de dous meses para a celebración.

Moitas grazas a todos. Agradecemos que compartades esta publicación para chegar a canta máis xente mellor.

Texto en Español
Adjuntamos a esta publicación la circular que hemos hecho llegar en los últimos días, desde el Concello de Pontedeume y la Comisión del Feirón Medieval dos Andrade, a la hostelería y comercio de la villa eumesa para exponer, en dos sesiones diferentes, la situación en la que se encuentra la organización del evento.

Con este documento y esta convocatoria, queremos hacer palpable la necesidad de colaboración por parte de los convocados, ya que este año carecemos de los medios económicos y humanos de anteriores ediciones.

Sin más, animamos a hosteleros y comerciantes a asistir, para intentar entre todos levantar la situación de dificultad en la que nos encontramos este año, al partir de presupuesto cero y estar a falta de poco más de dos meses para la celebración.

Muchas gracias a todos. Agradecemos que compartáis esta publicación para llegar a cuanta más gente mejor.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *