Venta de rifas

Publicada en Publicada en Noticias

Desde a organización do VIII Feirón Medieval dos Andrade queremos animar á xente a colaborar para poder realizar unha edición coa maior calidade posible.

Este ano partimos con orzamento cero, polo que todo o que fagamos será pouco para poder manter a calidade destes anteriores 7 anos.

Unha das vías polas que poderemos afrontar algúns dos gastos que leva realizar o Feirón Medieval é, como vén sendo habitual, a venda de rifas. Pedímosvos a vosa pequena axuda para que entre todos podamos vivir un gran evento de novo. Buscade as rifas en comercios e hostalaría. Por só 1 euro poderedes axudar.

Texto en Español
Desde la organización del VIII Feirón Medieval dos Andrade queremos animar a la gente a colaborar para poder realizar una edición con la mayor calidad posible.

Este año partimos con presupuesto cero, por lo que todo lo que hagamos será poco para poder mantener la calidad de estos anteriores 7 años.

Una de las vías por las que podremos afrontar algunos de los gastos que conlleva realizar el Feirón Medieval es, como viene siendo habitual, la venta de rifas. Os pedimos vuestra pequeña ayuda para que entre todos podamos vivir un gran evento de nuevo. Buscad las rifas en comercios y hostelería. Por sólo 1 euro podréis ayudar.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *